تخفیف!

دستگاه بخور سرد و گرم هیوتک HUTEK-HU58

قیمت اصلی 6,200,000 تومان بود.قیمت فعلی 4,500,000 تومان است.

سیستم کارکرد  التراسونیک سرد و گرم تا 50 درجه سانتی گراد گرما
قابلیت آروماتیک (خشبوکننده) دارد
میزان صدا کمتر از 35 دسی بل
درجات تنظیم کم – متوسط و زیاد
نور شب R.G.B
حجم مخزن آب 6.5 لیتر
فضای قابل پوشش قابلیت پوشش تا 70متر مربع
مدل دستگاه HUTEK ( HU-58)

توضیحات

دستگاه بخور سرد و گرم هیوتک HUTEK-HU58 دارای ظرفیت ۶.۵ لیتر است و آب مخزن این دستگاه از بالا پر میشود. دستگاه دارای توربو فن بوده و ارتفاع بخور خروجی حدود ۱متر میباشد . این دستگاه دارای نور شب بسیار زیبایی است و تمام عملکردهای آن توسط ریموت کنترلی که همراهش است قابل کنترل میباشد.

دستگاه بخور سرد و گرم مدل HU58  همچنین یک انتخاب فوق العاده برای محیطهای بزرگ تا ۶۰-۷۰ متر مربع میباشد و به دلیل عملکرد گرم آن دمای بسیار مطلوبی تولید میکند.

این دستگاه تایوانی تحت لیسانس هیوتک سوئد بوده و با ۱۰ سال خدمات پس از فروش عرضه میشود و دارای ویژگی های منحصر به فردی نسبت به رقبای خود میباشد.

ویژگیهای بخور سرد و گرم برند هیوتک:

  • کار کردن در تمامی زوایا : این دستگاه به دلیل طراحی یک تکه آن این امکان را میدهد که حتی در زاویه ۴۵ درجه تمام سطوح به راحتی کار کند .
  • سیستم گرمایش پره ای : برخلاف دستگاه های PTC که آب زیر دستگاه گرم شده و سپس بخار گرم خارج میشود در این مدل بخار سرد وارد کانال پره ای داغ شده و خیلی سریعتر گرم میشود و تفاوت اصلی آن با سیستم PTC در ماندگاری بالا و طول عمر بالای دستگاه است زیرا در دستگاه بخور سرد و گرم مدل ۵۸ بدنه زیری دستگاه در تمای با آب داغ نیست و سالیان سال میتوان با خیال راحت از این دستگاه استفاده و بهره وری کرد.
  •  
  • ریموت کنترل این دستگاه بسیار با کیفیت بوده و تمامی عملکردهای دستگاه در آن قرار دارد و بسیار کار کردن آن در شب را آسوده میکند.