روش های ارسال کالا

اویل تک

به طور کل ۵  روش خرید و ارسال برای خرید از گروه صنعتی اویل تک در حال حاظر وجود دارد:

  • خرید حضوری شرکت اویل تک ( بهترین روش و توصیه ما به شما که کالای مورد نظر را از نزدیک بررسی و مشاهده و تست در شرکت نمایید) . برای مراجعه حضوری در تمامی ایام غیر تعطیل و در ساعات کاری شرکت امکان حضور و تست وجود دارد.

اویل تک

  • ارسال داخل شهر تهران توسط سرویس الوپیک : هنگام ثبت سفارش و پرداخت در سایت گزینه ارسال الوپیک داخل شهر تهران را انتخاب کرده و در ساعات کاری بعد از ۳۰ دقیقه و با هماهنگی خریدار کالا
  • آماده ارسال است . **هزینه پیک به صورت سیستمی از سایت الوپیک محاسبه شده و توسط خریدار محترم جداگانه به پیک پرداخت میگردد.

اویل تک

**لطفا توجه داشته باشید ارسال سرویس الوپیک تنها برای داخل شهر تهران بوده و حومه تهران مانند شهریار – پرند – پردیس- اسلامشهر- رباط کریم – کرج و غیره به علت مصافتی زیاد به صرفه نبوده و امکان ارسال توسط تیپاکس وجود دارد و ۱ روزه به گیرنده تحویل داده میشود.

 

  • ارسال حومه تهران و شهرهای دیگر با سرویس تیپاکس : در این روش هنگام ثبت سفارش گزینه تیپاکس را نتخاب کرده و کالا همان روز سفارش (روز کاری) تحویل تیپاکس داده شده و پیامک تیپاکس با کد رهگیری برای خریدارد ارسال شده و در صورت عدم دریافت با پشتیبانی سایت به شماره ۰۹۱۰۱۷۹۰۰۳۶ در واتس آپ در ارتباط بوده تا کد رهگیری برای خریدار محترم ارسال گردد.

 

مدت زمان تحویل کالا با تیپاکس معمولا ۱ یا ۲ روز کاری میباشد و یکبار به آدرس نوشته شده مراجعه شده و در صورت عدم حضوی میبایستی به دفتر تیپاکس مراجعه و کالا را دریافت نماید ضمنا هیچ مبلغ اضافه بر مبلغ پیامک شده از خریدار دریافت نمیشود.

اویل تک

  • سرویس پست : این سرویس تنها برای روستاها و یا مکان های که سرویس تیپاکس در دسترس نباشد ممکن است و برای ارسال به این روش حتما به صورت جداگانه با شماره سفارش خریداری شده به پشتیبانی سایت در واتس آپ اطلاع دهید.

 

  • سرویس اتوبوس (شرکت کالارسان) : شرکت کالارسان معتبرترین شرکت در زمینه ارسال اتوبوس بوده و کالاهای خریداری شده از انبار بیهقی کالارسان به سراسر ایران ارسال میگردد . امکان ارسال به این روش برای کالاهای سنگین و سایز بزرگ توصیه میشود و امکان ثبت سفارش میتوان این گزینه را انتخاب کرد . انتاخب این روش به علت عدم ارجعیت در هزینه ارسال برای کالاهای سبک توصیه نمیشود ولی مدت زمان ارسال به این روش تنها یک روز میباشد. بارنامه شرکت کالارسان با شماره های انبار مقصد بعد از ارسال به واتس آپ خریدار ارسال میشود.

 

***هزینه ارسال به تمام روش ها جداگانه و برعهده خریدار محترم است . ضمانت ما ارسال در سریعترین زمان با بهترین بسته بندی و ارسال سالم کالا به مقصد میباشد.

خدمات ما

All rights reserved.OELTEK© 2024