بهترین اسیاب صنعتی سال ۱۴۰۲

اسیاب صنعتی بست

بهترین اسیاب صنعتی سال ۱۴۰۲

در صورتی که تصمیم دارید تا اسیاب صنعتی برای عطاری و خانه بخرید و به دنبال قوی ترین و باکیفیت ترین آسیاب عطاری می باشید به شما توصیه می‌کنیم حتماً تا انتهای این مطلب را بخوانید؛

 ادویه ها یکی از موادی به شمار می روند که در پخت و پز استفاده می شوند و منجر به ایجاد طعم و مزه دلپذیری به غذاها خواهند شد؛ به همین جهت یکی از پر فروش ترین اقلامی که در عطاری ها به فروش می رسد ادویه ها می باشند پس استفاده از آسیاب ادویه در عطاری ها ضرورت دارد.  

آسیاب عطاری در انواع آسیاب صنعتی و نیمه صنعتی وجود دارد و کاربردهای مختلفی داشته است. اسیاب صنعتی از جمله آسیاب بست دارای قدرت بالایی هستند و به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی می توان انواع ادویه را به واسطه آنها پودر کرد و در کوتاهترین زمان ممکن پودر کردن ادویه و اقلام متفاوت صورت می گیرد.

اگر شما به دنبال این هستید تا قوی ترین اسیاب صنعتی سال ۱۴۰۱ را بخرید پیشنهاد می‌شود از برندهای معروف و قابل اطمینان نظیر بست BEST استفاده کنید چرا که می‌توانید کارکرد فوق‌العاده‌ای از آن دریافت کنید و همچنین تا مدت زمان زیادی بدون وجود مشکل برای شما کار می‌کنند.

این آسیاب های عطاری پرقدرت دارای بدنه محکمی نیز بوده اند و در نمونه های مختلف از بدنه های استیل ضد ضربه می باشند که حتی در برابر سخت ترین موارد مقاوم هستند مثلا آسیاب بست ۲۵۰ثابت با قدرت موتور ۱۲۰۰وات و دور موتور ۲۵۰۰۰ در دقیقه میتواند یک پیشنهاد عالی برای شما باشد.

آسیاب صنعتی عطاری در کارخانه ها و کارگاه های بزرگی استفاده می شوند که نیاز به ظرفیت تولیدی بالایی در آنها وجود دارد ولی اگر نیاز به آسیاب هایی برای کارگاه های کوچک و عطاری ها داشته اید می توانید از آسیاب های نیمه صنعتی هم استفاده کنید و قیمت آسیاب های نیمه صنعتی به نسبت صنعتی کمتر است اما در هر دو صورت آن ها جزء قدرتمندترین آسیاب عطاری به شمار می روند.

اسیاب صنعتی
spice shop backgrounds

نکات مهم در خصوص بهترین اسیاب صنعتی و نیمه صنعتی

۱)شما باید در اقدام اول از برندهای مطرح برای خرید آسیاب صنعتی و نیمه صنعتی استفاده کنید. آسیاب BEST در نمونه های متفاوت و پر قدرت برای کاربردهای مختلف طراحی و تولید شده است که شما می توانید با خیال راحت نسبت به خریداری آنها اقدام کنید.

اویل تک به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر و قابل اعتمادی است که برای خرید انواع تجهیزات صنعتی از جمله آسیاب عطاری می‌توانید از آن استفاده کنید؛ این مجموعه بی نظیر فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ آغاز کرده است و انواع تجهیزات را بدون واسطه به دست مشتری می رسانند و فروش آن به صورت مستقیم است و در دو بخش تولید و واردات فعالیت می نماید.

اویل تک به عنوان نماینده مستقیم محصولات بست اوریجینال میباشد و برای خرید انواع محصولات بست با کیفیت بالا و اصلی می توانید از این مجموعه استفاده کنید. شما با خرید از اویل تک از مشاوره رایگان بهره مند هستید به گونه‌ای که در هر کدام از مرحله خرید که نیاز به دریافت مشاوره و کارشناسی دقیق داشته باشید برای شما انجام خواهد شد و خرید شما با ارسال سریع برایتان فرستاده می‌شود و همچنین از ۷ روز بازگشت کالا و ضمانت بازگشت وجه نیز برخوردار خواهید بود.

۲) برندهای معتبر که در حوزه فروش آسیاب عطاری مشغول به فعالیت هستند دارای ضمانتنامه و خدمات پس از فروش می باشند و مشتری در چنین شرایطی با خیال آسوده تری خرید خود را انجام میدهد.

۳)دستگاه خریداری شده توسط شما باید با کیفیت باشد به گونه ای که بعد از پایان فرایند آسیاب کردن ادویه ها و پودر شدن آنها دیگر نیازی به الک کردن آنها نباشد.

۴) در بهترین مارک آسیاب عطاری علاوه بر اینکه شما بازدهی بالا و کیفیت لازم را دریافت می کنید بلکه دارای قیمت مناسب و معقول نیز باشد. اگر نگاهی به آسیاب ادویه یا آسیاب بست (آسیاب BEST) در نمونه های متفاوت داشته باشید قطعا متوجه خواهید شد که در کنار قیمت مناسب بلکه قابلیت های منحصر به فرد و ویژه‌ای نیز داشته اند.

۵) دستگاه اسیاب صنعتی و عطاری باید از قابلیت شستشو و نظافت هم برخوردار باشد که در دستگاه‌های تمام استیل از جمله BEST به سادگی تمیز می شوند.

۶) به تیغه های آسیاب باید دقت کنید و به گونه ای باید باشند که کاملا تیز و روان بوده تا  در  دور بالا دستگاه عملکرد خوبی را از خود نشان بدهد.

۷) برخی از دستگاه ها از قابلیت تایمر برخوردارند و به صورت هوشمند هستند که کار کردن با آنها راحت تر بوده اما معمولاً به عنوان آسیاب های گران و با قیمت های زیاد فروخته می شوند.

انواع آسیاب صنعتی

آسیاب ها به صورت کلی در دو نمونه آسیاب صنعتی و آسیاب نیمه صنعتی وجود دارند؛ آسیابها با توجه به کارکردی که دارند در گونه‌های متفاوتی طراحی و تولید می شوند و به صورت ایستاده و رومیزی هستند. هر کدام از آسیاب ها برای کار خاصی استفاده می شود و شامل آسیاب چکشی، آسیاب پروانه ای یا پر دنده، آسیاب پین میل، آسیاب توپی، آسیاب گهواره‌ای، می باشد.

شما برای پودر کردن ادویه ها از دستگاه آسیاب عطاری استفاده می کنید به همین جهت باید نتیجه کار به صورت ادویه یکدست و با کیفیت بالا می باشد و خریداری یک دستگاه آسیاب عطاری با کیفیت برای شما صرفه جویی های در هزینه و زمان به دنبال خواهد داشت.

  • نوع بدنه و جنس در زمان خرید بسیار مهم است؛ یک آسیاب عطاری با کیفیت دارای جنس بدنه فوق العاده بوده و باید از بدنه تمام استیل تشکیل شده باشد تا بهترین کیفیت و کاربرد را برای شما به همراه بیاورد.
  • اگر نیاز است که برای مدت زمان طولانی از دستگاه آسیاب عطاری استفاده کنید حتماً به میزان صدای دستگاه دقت کنید چرا که کم بودن صدا یک مزیت مهم به شمار می‌رود؛ خوشبختانه این مورد در آسیابBEST در مدلهای مختلف رعایت گردیده و تا حد امکان شما با کاهش صدا روبرو خواهد بود.
  • برای کوچک کردن انواع دانه ها و ادویه ها از دستگاه آسیاب استفاده می‌شود به همین جهت دارای قدرت های متفاوت و در اندازه های مختلف هستند و شما باید بر اساس نیاز خودتان دستگاه آسیاب عطاری را انتخاب کنید.
  • از قدرت موتور در آسیاب عطاری نباید غافل شوید و با توجه به نیازتان و حجم موادی که می‌خواهید آن ها روزانه آسیاب کنید دستگاه آسیاب عطاری را انتخاب نمایید.

آسیاب بست

مزایای استفاده از دستگاه آسیاب بست

هر کدام از دستگاه آسیاب عطاری بست خود دارای مزیت های متعددی می باشد مثلاً  آسیاب بست ۱۰۰ گرم در موارد مختلف نظیر عطاری ها، آزمایشگاه ها، آشپزخانه ها، قنادی ها، داروسازی، مصارف خانگی، کافی شاپ ها، مراکز تولید آرد و… استفاده می شود.

این نمونه آسیاب گهواره‌ای می توانند انواع مواد سفت، نرم و سخت را آسیاب کند و از قدرت بسیار بالایی برخوردار است و کارکرد فوق‌العاده‌ای از خود نشان می دهد. البته این قابلیت ها در اکثر مدلهای آسیاب BEST وجود دارد و جزء مزایای آن به شمار می رود.

آسیاب BEST  در مدلهای متنوع به نوعی طراحی شده اند که در زمان آسیاب مواد مختلف هیچگونه هدر رفتی در آنها دیده نمی‌شود و گرد و غبار نیز ایجاد نمی کنند.

در مدل آسیاب بست ۱۰۰ که نیمه صنعتی می باشد موتور دارای قدرت بالایی است و همچنین مجهز به کلید حرارتی می باشد به گونه ای که این کلید می تواند به صورت خودکار دستگاه را خاموش کند و زمانی که ممکن است که بر روی دستگاه فشاری وارد شود و بیش از اندازه از دستگاه استفاده گردد خاموش خواهد شد.

آسیاب عطاری بست ۲۵۰ نمونه پر قدرت دیگری  از آسیاب ادویه است که از تجهیزات ایمنی برخوردار بوده و قدرت موتور ۱۲۰۰ وات داشته و دور موتور آن ۲۵ هزار دور در دقیقه است؛ این نمونه از آسیاب عطاری به می‌تواند تمام مواد سخت از جمله زردچوبه، سنجد، برنج، گندم، مواد معدنی، هسته خرما و… را آسیاب نماید. نوع تیغه در این آسیاب پرقدرت به صورت سه تیغه ( شش تیغه) می باشد که تمام استیل بوده و برای مواد سخت به صورت کاملاً ضد ضربه عمل میکند.

آسیاب عطاری بست

یکی دیگر از قوی ترین آسیاب های صنعتی مارک بست به آسیاب ۱ کیلویی اختصاص دارد و به صورت الاکلنگی و گهواره ای تخلیه آن انجام می شود؛ دور موتور این دستگاه قدرتمند ۲۵۰۰۰ و قدرت موتور آن ۲۸۰۰ وات بوده است؛ با این توضیح کوتاه متوجه می‌شوید که از کیفیت بی نظیری برخوردار است و می توان تا سال های طولانی از آن استفاده کرد و برای خود کردن انواع مواد سخت و مواد معدنی می توان از آن استفاده کرد. تولید این دستگاه ها توسط کشور تایوان بود و موتور آنها ژاپنی است و کارکرد بسیار ساده ای دارند و در شرایط متفاوتی می توانند بهترین عملکرد را به شما ارائه بدهند.

شما می توانید با خرید آسیاب بست از سرعت و قدرت فوق العاده دستگاه بهره مند شوید و همچنین برای خرد کردن انواع مواد سخت و نرم و پودر نمودن آنها این دستگاه ها را استفاده کنید.

پیدا کردن بهترین آسیاب عطاری در برند معتبر می‌تواند برای شما کاری دشوار و پیچیده باشد اما قبل از خرید کافیست از کارشناسان با تجربه و مشاوران حرفه ای در این زمینه کمک بگیرید تا بتوانید بهترین ها را انتخاب کنید؛ فروشگاه اویل تک به عنوان مرکز تخصصی تجهیزات صنعتی آماده ارائه هرگونه مشاوره و فروش بهترین تجهیزات صنعتی به شما مشتریان عزیز می باشد.

All rights reserved.OELTEK© 2024