فرق آسیاب قهوه نوا ۳۶۶۰ قدیمی وآسیاب نوا ۳۶۶۰ نیوفیس

نوا نیوفیس

اگر شما هم افرادی هستید که نوشیدن قهوه در برنامه نوشیدنیهایتان قرار دارد یا مثلا یک روز در میان قهوه می نوشید به شما توصیه می کنیم که حتما یک آسیاب نوا ۳۶۶۰ نیوفیس  برقی تهیه کنید چرا که با خرید یک بسته آسیاب شده آماده با این که کار را برای خود راحت کرده اید اما قهوه ای که مصرف می کنید روز به روز عطر و طعم کمتری خواهد داشت و این موضوع ممکن است که علاقه ی شما را به مصرف قهوه کاهش دهد و حتی گاهی اوقات باقی مانده ی قهوه ی خود را دور بریزید.

در صورتی که یک قهوه ساز برقی تهیه کنید می توانید با خرید ۱ بسته قهوه تا ۲ ماه قهوه ی تازه و با کیفیت داشته باشید. نیاز به خرید آسیاب قهوه برای هر قهوه نوشی وجود دارد. چه اهل قهوه های دمی باشید، چه اهل قهوه جوش ها، چه طرفدار قهوه ترک باشید، چه طرفدار اسپرسو یا طرفدار هر نوع قهوه ی دیگر، شما برای داشتن یک فنجان قهوه خوش طعم و خوش عطر، باید یک دستگاه آسیاب قهوه داشته باشید. علاوه بر مصارف خانگی آسیاب قهوه برقی در مکان هایی مانند کافی شاپ ها، هتل ها و… کاربرد دارد.

 

عملکرد آسیاب نوا ۳۶۶۰ نیوفیس :

 

 

 

اگر بخواهیم به بررسی عملکرد انواع آسیاب قهوه برقی بپردازیم باید بگوییم که اغلب آسیاب های برقی عملکردی یکسان داشته و تنها تفاوت آن ها با یک دیگر در شغل و فرم تیغه های آن ها می باشد. برای کار کردن با این دستگاه ابتدا میزان ریزی یا درشتی قهوه را تنظیم نموده و سپس با روشن کردن دستگاه، دان های قهوه به سمت تیغه ها هدایت شده و آسیاب خواهند شد.

در آخر کار هم اهرم های هدایت کننده، قهوه ی آسیاب شده را به مخزن منتقل می کنند. یکی از مهم ترین و قابل توجه ترین ویژگی های انواع آسیاب برقی به خصوص آسیاب های برقی برند نوا امکان انتخاب میزان ریزی یا درشتی قهوه ی آسیاب شده می باشد.

تاریخچه ی برند نوا:

 

برند نوا یکی از مشهور ترین و معتبر ترین برند های چین درخاورمیانه است که در حدود ۲۰ سال است که به تولید انواع لوازم خانگی برقی به خصوص آسیاب برقی و اسپرسو ساز می پردازد. برند نوا اغلب محبوبت خود را مدیون دستگاه های آسیاب قهوه می باشد زیرا آسیاب های برقی ساخت این برند از کیفیت ساخت و تنوع بالایی برخوردار بوده و به همین علت توانسته است در مدت زمانی کوتاه، جای خود را در بازار باز کند. در ادامه به معرفی و مقایسه دو مدل از پرطرفدارترین آسیاب های برقی نوا یعنی مدل آسیاب نوا ۳۶۶۰ قدیمی و نوا ۳۶۶۰ نیوفیس می پردازیم.

 

مزایای آسیاب نوا ۳۶۶۰ نیوفیس :

 

  • وزن سبک و عدم اشغال فضای زیاد به نسبت سایر برندهای آسیاب قهوه
  • قدرت بالای موتور
  • کارکرد آسان
  • قهوه آسیاب شده در این دستگاه ها به بسیار یکدست می باشد
  • قیمت مناسب
  • آسیاب قهوه با سرعت بالا
  • درجه بندی برای درشتی آسیاب
  • کم صدا و کم لرزش
  • کارایی عالی
  • قیمت مناسب

 

بررسی کارکرد آسیاب نوا ۳۶۶۰ قدیمی:

 

آسیاب قهوه نیو فیس

 

آسیاب قهوه برقی نوا مدل NM-3660CG یک محصول بسیار کاربردی و با کیفیت از برند نوا است.  این محصول مصارف گوناگون از مصارف خانگی گرفته تا مصارف نیمه صنعتی را پوشش می دهد. توان این دستگاه ۲۵۰ وات میباشد.  مخزن آن گنجایش ۲۵۰ گرم دانه قهوه را دارد همچنین این آسیاب دارای مخزنی بوده که قهوه های آسیاب شده را در خود نگه می دارد.

جالب است بدانید که این آسیاب مجهز به ۸ درجه برای تنظیم درجه ی آسیاب قهوه بوده.  که شامل درجه نرم (شماره ۱) که مناسب تهیه اسپرسو بوده ، درجه ۲ جهت دستگاه اسپرسو ساز نیمه صنعتی، درجه ۳ تا ۴ جهت دستگاه خانگی، درجه ۶ جهت قهوه ساز روگازی درجه زبر (شماره۷ و ۸) که مناسب برای فرنچ پرس می باشد. یکی دیگر از ویژگی های این دستگاه دارا بودن فیوز اطمینان جهت حفظ ایمنی در برابر آسیب های احتمالی هنگام نوسانات برق می باشد. جنس بدنه این دستگاه ترکیبی از پلاستیک مقاوم و فلز می باشد.

توان : ۲۵۰

وزن : ۲۱۰

کاربرد: خانگی و نیمه صنعتی

طول سیم: ۱.۲ متر

 

بررسی آسیاب نوا ۳۶۶۰ نیوفیس :

 

آسیاب قهوه نوا ۳۶۶۰ نیوفیس محصول سال ۲۰۲۰-۲۰۲۱ برند نوا می باشد. که در مصارف خانگی و نیمه صنعتی کاربرد دارد و در مکان های مختلفی از جمله منزل، کافی شاپ، فروشگاه ها، هتل ها و … مورد استفاده قرار می گیرد. این آسیاب برقی دارای ۱۰ درجه بسیار دقیق جهت آسیاب می باشد و درجات ترک و انواع اسپرسو و فرنچ را به راحتی و با دقت بالا آسیاب می کند.

همچین آسیاب برقی نوا ۳۶۶۰ نیوفیس نسبت به مدل قدیمی اش یک مزیت را دارا بوده و آن ها داشتن یک مخزن استیل لست که روند آسیاب قهوه را دقیق تر نموده و سبب جلوگیری از پرتای قهوه آسیاب شده به اطراف می شود. عملکرد این دستگاه کاملا بدون لرزش بوده و حجم مخزن آن ۲۵۰ گرم می باشد . یکی دیگر از تفاوت های این دستگاه نسبت به مدل قدیمی خود فبت بودن مخزن بالایی دستگاه می باشد همچنین موتور دستگاه از مس خالص بوده و در صورت هر گونه عیب و ایراد موتوری تنها نیاز است که دیود آن را تعویض نموده و نیازی به تعویض موتور نمی باشد.

توان: ۲۵۰

وزن: ۲۳۰

کاربرد: خانگی

طول سیم: ۱.۲ متر

 

سوالات متداول

 

چگونه درجه‌ آسیاب قهوه بر کیفیت نوشیدنی تاثیر می‌گذارد؟

برای خرید بهترین و مناسب ترین درجه‌ آسیاب قهوه ی نوشیدنی، باید اطلاعات کافی از نوشیدنی خود کسب کنید. برای این کار باید از یک راهنمای درجه آسیاب قهوه خوب کمک بگیرید. همچنین می توانید درجات مختلف آسیاب نوا را امتحان کنید تا بهترین آن را بیابید و هر بار نتیجه را به خاطر بسپارید.

برای خرید آسیاب قهوه نوا باید به چه اطلاعاتی توجه کنیم؟

پیش از خرید آسیاب قهوه نوا بهتر است شما ابتدا باید مشخص کنید که برای چه روشی نیاز به آسیاب داریم، زیرا اگرچه همه ی آسیاب ها در نهایت یک کار را انجام می دهند، اما هر آسیابی برای روشی از دم آوری بهتر عمل می کند. به عنوان مثال آسیاب هایی که دارای تیغه های تخت هستند برای اسپرسو مناسب ترند و برای قهوه های دمی بهتر است از آسیاب هایی استفاده کنید که دارای تیغه های مخروطی هستند.

آیا گرم شدن قهوه در آسیاب قهوه ی نوا بر کیفیت نوشیدنی تاثیر خواهد گذاشت؟

گاهی اوقات کند شدن تیغه ها و یا فعالیت بالای آسیاب قهوه ی نوا باعث گرم شدن ذرات قهوه در زمان آسیاب کردن می شود.  که این موضوع به عصاره گیری بیش از اندازه از ذرات قهوه منجر می شود و بر روی طعم قهوه تاثیر مستقیم خواهد گذاشت.

آیا کیفیت قهوه ی اسپرسو رابطه ی مستقیم با آسیاب آن دارد؟

باکیفیت نبودن قهوه اسپرسو دلایل متعددی دارد که یکی از آنها میزان آسیاب کردن قهوه است. اگر از میزان صحیح بودن میزان آسیاب کردن قهوه مطمئن هستید، مشکل از مورد دیگری است.

میزان درجه آسیاب برای قهوه فرانسه در آسیاب قهوه ی نوا چقدر است؟

بستگی به دستگاه قهوه ساز تان دارد اما اگر فرنچ پرس استفاده میکنید با از درجه درشت آسیاب استفاده کنید.

All rights reserved.OELTEK© 2024