بهترین دستگاه روغن گیری کنجد

opm550

بهترین دستگاه روغن گیری کنجد

دستگاه روغن گیری یا روغن کشی به دستگاه‌های گفته می شود که به واسطه آنها میتوان روغن دانه های مختلف را استخراج کرد و این ماشین آلات صنایع غذایی در کارخانه های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند و حتی نمونه هایی از آنها طراحی و تولید شده که می توان در عطاری ها یا حتی در منازل نیز مورد استفاده قرار بگیرند و فرایند روغن کشی را به راحتی انجام داد.

مصرف این روغن ها علاوه بر اینکه در صنایع غذایی بوده بلکه در شرایط درمانی و بهداشتی هم کاربرد دارد. یکی از پرکاربرد ترین و رایج ترین دستگاه روغن گیری که مورد استفاده قرار می گیرد دستگاه روغن گیری کنجد است که معمولاً در ساعت دارای ظرفیت ۵ کیلوگرم روغن می باشد.

دستگاه کره گیر و ارده گیری کنجد نیز از نمونه دستگاه هایی هستند که به واسطه آن ها می توان ارده تولید کرد و انواع کره ها را از دانه ها و میوه های روغنی همانند پسته، کره فندق و… به دست آورد و جنس این دستگاه ها استیل بوده و در ساعت می توانند ۲ تا ۶۰ کیلو روغن استخراج کنند. ظرفیت میزان کره و روغن تولیدی به دستگاه روغن کشی و قابلیت های آن مرتبط می باشد پس بهتر است به سراغ دستگاه های برای خرید بروید که از برندهای معتبر و دارای قطعات با اصالت باشند .

افرادی که به دنبال یک کسب و کار خانگی هستند و می خواهند با حداقل سرمایه برای خودشان شغلی را دست و پا کنند می توانند از دستگاه روغن گیری کنجد استفاده کنند و به راحتی با خرید یک دستگاه نسبتاً ارزان مواد اولیه موجود نظیر دانه های کنجد را خریداری کنند و خودشان روغن اصل کنجد را تهیه کنند و مشتریان زیادی را به دست بیاورند و به کسب سود بپردازند.

 به صورت کلی برای اینکه فرایند روغن کشی از دانه های روغنی انجام شود دو روش شامل روغن گیری پرس سرد و روغن گیری پرس گرم وجود دارد و هر کدام از آن ها مزیت های خاص خودشان را دارند ولی در هر صورت بیشتر از روش روغن گیری پرس سرد استفاده می شود چرا که در این روش خاصیت دانه های روغنی بیشتر حفظ می‌شود و ارزش غذایی آن ها محفوظ می ماند.

دستگاه روغن گیری  

نحوه عملکرد دستگاه روغن گیری

برای روغن گیری دانه های روغنی مثل کنجد، پسته، بادام زمینی از دستگاه روغن کشی پرس سرد استفاده میشود و دانه ها وارد دستگاه می شوند و با پرس کردن آنها روغن دانه خارج میشود و تفاله ی آن‌ که کنجاله نامیده میشوند باقی خواهد ماند که برای خوراک دام مورد استفاده قرار می گیرد.

روش روغن گیری در پرس سرد همانطور که اشاره کرده ایم مزیت بیشتری نسبت به روغن گیری پرس گرم دارد و شیوه کار به این صورت است که دانه بدون حرارت اولیه وارد دستگاه شده و سیلندر گرم دستگاه در مدت زمان کوتاه عمل پرس را انجام داده و دمای روغن خروجی از ۴۰ تا ۴۵ درجه بیشتر نخواهد شد؛ برای اینکه ارزش غذایی دانه ها حفظ شود باید از روغن کشی به شیوه پرس سرد استفاده گردد.

در دستگاه روغن کشی پرس سرد تمامی مشکلاتی را که در روغن کشی پرس گرم داشت از بین رفته است و برای افرادی مناسب بوده که کیفیت را در اولویت قرار میدهند و به این شیوه می توان برای روغن گیری انواع دانه ها نظیر کنجد استفاده کرد البته روغن حاصل شده بسیار باکیفیت و طبیعی بوده و به دلیل اصل بودن مشتریان زیادی دارد.

خواص دارویی و مفید بودن روغن در دستگاه روغن گیری به خوبی حفظ می گردد. عملکرد این دستگاه به اینگونه است که روغن حاصل شده فقط ۴۰ تا ۴۵ درجه سانتیگراد حرارت دارد و هیچ آسیبی به روغن وارد نخواهد شد. به منظور استعلام دقیق قیمت دستگاه روغن گیری کافیست از شرکت معتبر اویل تک استفاده کنید و با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

این نکته را نیز به خاطر بسپارید که قیمت دستگاه روغن گیری پرس سرد به عوامل متعددی نظیر توان و میزان مصرف برق، ظرفیت دستگاه، اندازه آن و کارخانه سازنده موتور و گیربکس وابسته است.

افرادی که میخواهند کسب و کار روغن گیری را راه‌اندازی کنند و به دنبال دستگاه روغن گیری کنجد و دیگر دانه های روغنی هستند باید به سراغ دستگاه پرس سرد بروند چرا که در طولانی مدت به صرفه تر بوده و محصول تولید شده به واسطه آن کیفیت بالاتری دارند و مشتریان راحت‌تر برای خرید اقدام می کنند؛ همچنین به نسبت نمونه دستگاه پرس سرد مصرف برق آن بهینه تر و کمتر خواهد بود در نهایت همه چیز دست در دست هم می دهد تا شما بتوانید با پرداخت قیمت دستگاه روغن گیری خانگی کوچک یک شغل عالی برای خود به وجود بیاورید.

راه اندازی کسب و کار خانگی روغن گیری

اگر که میخواهید کسب و کار روغن گیری راه اندازی کنید باید قبل از هر چیزی یک برنامه ریزی دقیق داشته باشید و پارامترهایی را در آن مشخص کنید تا بتوانید بهتر و هدفمند تر باشید و پس از آن نکاتی را باید بدانید که آگاهی از آنها می تواند به شما کمک کند تا به موفقیت برسید؛ در ادامه هر آنچه که شما در خصوص راه اندازی کسب و کار روغن گیری باید بدانید ذکر شده است….

دستگاه روغن گیری

قیمت دستگاه روغن گیری:

برای اینکه شما بتوانید کسب و کار خود را شروع کنید باید سرمایه اولیه داشته باشید که البته به دلیل پایین بودن قیمت دستگاه روغن گیری نیاز به سرمایه آنچنانی وجود ندارد و شما باید این دستگاه را خریداری کنید و همچنین مواد اولیه را تهیه کنید و شروع به فعالیت کنید البته تهیه مواد اولیه هم باید به بالاترین کیفیت باشد تا روغن گیری نهایی به صورت اصل و دارای کیفیت قابل قبولی به مشتری عرضه گردد.

۲) مکان دومین موردی می باشد که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است البته برخی از افراد با استعلام قیمت روز دستگاه روغن گیری خانگی کوچک در همان محیط خانه کسب و کار خودشان را شروع می‌کنند اما اگر شما اقدام به خرید دستگاه های بزرگ تر نموده باشید باید یک کارگاه در اختیار بگیرید؛ مکان فروشگاه شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است و محله های شلوغ و نسبتاً خوب را انتخاب بهتری خواهد بود چرا که در آنها از روغن های گران قیمت و اصلی بیشتر استقبال میشود. شما می توانید در منزل روغن گیری را به صورت کاملا بهداشتی انجام بدهید و آن را در فروشگاه ها و عطاری های مختلف توزیع کنید که این موضوع نیاز به یک بازاریابی قوی خواهد داشت.

 تهیه مواد اولیه:

اگر شما بهترین دستگاه روغن گیری را هم تهیه کرده باشید ولی از مواد اولیه بی کیفیت استفاده کنید قطعاً محصول نهایی دارای کیفیت قابل قبولی نخواهد بود پس مواد اولیه باید از درجه کیفی بالایی بهره مند باشند و همیشه اقدام به خرید مواد اولیه درجه یک نمایید تا یک تبلیغ عالی برای فروشگاه شما انجام شود و قطعاً نظر مردم تاثیر بسزایی در میزان فروش شما خواهد داشت.

 عمده فروشی در کنار خرده فروشی:

اگر که میخواهید فروش شما بهتر شود باید در کنار خرده فروشی عمده فروشی را هم در نظر داشته باشید؛ هر کدام از این موارد شرایط ویژه خود را دارند پس این شما هستید که باید با در نظر گرفتن هر کدام از نوع های فروش خودتان را به سود بیش تری می رسانید.

 چه دستگاه هایی برای شروع کسب و کار نیاز است:

برای اینکه هر کسب و کاری را راه اندازی کنید نیاز به خرید دستگاه ها و تجهیزات ویژه بوده است ولی در کسب و کار روغن گیری باید بهترین دستگاه روغن گیری را تهیه کنید و محصول مورد نظرتان را به واسطه آن تولید نمایید. دستگاه هایی که از درجه کیفی بالا برخوردارند به شما کمک می‌کنند تا در کنار مواد اولیه باکیفیت بتوانید روغن های اصلی و درجه یک را تولید و به فروش برسانید. این دستگاه ها صدای کمی دارند و تمرکز شما حین کار را بالا میبرند و مشکلی برای شما ایجاد نمی کنند.

بهتر است که به خاطر بسپارید که شما هر کسب و کاری را راه اندازی کنید سختی خاصی خواهد داشت ولی بعد از مدت زمان کوتاهی که از فوت و فن های آن آگاه شدید راحتی کار را تجربه میکنید. افرادی که نمیتوانند روغن و کثیفی های ایجاد شده آن را در این کسب و کار بپذیرند بهتر است قبل از شروع انصراف دهند و به سراغ کسب و کار روغن گیری نروند.

تمیزکاری و دریافت مجوز ها:

برای اینکه کسب و کار خودتان را رونق بدهید و به صورت گسترده روغن گیری را شروع کنید حتماً باید مجوز های لازم را دریافت کنید و مسیر موفقیت تان را سپری نمایید.

اگر می‌خواهید کسب و کار روغن گیری شما به بهترین شکل ممکن باشد همیشه کارگاه خود را تمیز نگه دارید تا محصول مورد نظر از نظر بهداشتی در بالاترین سطح ممکن باشد ولی تمیز کردن روغن کمی زمانبر است اما این شما هستید که با صبر و حوصله بهترین تمیز کاری را برای کسب و کارتان در نظر می گیرید.

ظروف و بسته بندی محصول:

در کنار آنچه که گفته شد و نیاز است که حتماً شما آنها را رعایت کنید باید از روشی برای بسته بندی استفاده نمایید که نظر مخاطب را به خود جلب می کند و زیبایی و نظم کار شما را چندین برابر خواهد کرد؛ ظروف شیشه ای نسبت به ظروف پلاستیکی از دیدگاه مشتری بهتر هستند ولی قطعا قیمت بالاتری خواهند داشت پس شما باید هزینه ی بیشتری را برای خرید در این شرایط پرداخت کنید.

قیمت دستگاه روغن گیری خانگی کوچک

شما می توانید به منظور دریافت بهترین و منصفانه ترین قیمت دستگاه روغن گیری خانگی کوچک یا دستگاه روغن گیری کنجد از اویل تک استفاده کنید که به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه ها در حوزه فروش تجهیزات مختلف اعم از تجهیزات عطاری و مشاغل خانگی، تجهیزات سلامتی و بهداشتی، تجهیزات کافی شاپ، لوازم پخت و پز خانگی مشغول به فعالیت است.

قیمت دستگاههای روغن گیری با توجه به نوع دستگاه و قطعاتی که در تولید آن به کار برده شده متفاوت است و قیمت دستگاه روغن گیری خانگی کوچک نسبت به قیمت دستگاه روغن گیری صنعتی کمتر است چرا که ظرفیت پایین تری دارد و معمولاً قطعاتی که در آنها استفاده شده نسبت به نمونه های صنعتی از کیفیت پایین تری برخوردار است؛ در هر صورت شما باید برای خرید دستگاه روغن گیری از فروشندگان معتبر استفاده کنید و پیش از خرید حتما در مورد بهترین نوع دستگاه روغن گیری تحقیق های لازم را انجام بدهید و به منظور انتخاب بهتره دستگاه متناسب با شرایط خود از کارشناسان و مشاوران شرکت استفاده کنید.

شما با پرداخت قیمت دستگاه روغن گیری خانگی کوچک این امکان را برای خودتان به وجود آورده اید که در محیط خانه از خالص بودن روغن مصرفی و کیفیت آن مطمئن شوید و همچنین هزینه روغن مصرفی تان را تا حد بسیار زیادی کاهش بدهید.

خرید دستگاه روغن گیری می تواند یک اشتغالزایی و یک منبع درآمد عالی در خانه برای شما محسوب گردد و در این رابطه کمک فراوانی به وضعیت سلامتی خانواده تان خواهید داشت. جالب است که بدانید علاوه بر اینکه از این روغن در مصرف خوراکی میتوانید استفاده کنید بلکه کاربرد های درمانی و زیبایی و ماساژ نیز داشته است و برای سلامتی پوست و مو بسیار مفید و موثر می باشد.

اگر در اطراف محل زندگی تان فروشگاهی را می شناسید که به صورت اصل روغن گیری را انجام می دهد و شما در این رابطه اطمینان کافی دارید نیاز به خرید دستگاه روغن گیری نخواهید داشت ولی برای اینکه به راحتی فرایند روغن گیری در محل زندگیتان انجام شود کافیست یک دستگاه روغن گیری خانگی کوچک بخرید و مواد اولیه را تهیه کنید و روغن گیری را آغاز نمایید.

توجه کنید که فروشگاه هایی که این روغن ها را با قیمت های پایین به فروش می رسانند معمولاً روغن اصلی تحویل مشتری نمی دهند.

دستگاه روغن گیری خانگی شرکت اویل تک:

این دستگاه دارای ظرفیت ورودی دانه ۴ کیلو در ساعت میباشد و دارای دینام صنعتی در ابعاد کوچک و گیربکس دنده ای میباشد و قابلیت روغن گیری تا ۵۳-۵۴ درصد از کنجد را دارد .

این دستگاه تمام استیل به دلیل عدم تولید صدا و اشغال فضاش بسیار کم بهترین انتخاب از لحاظ کیفیت و قیمت و بازدهی برای مصارف خانگی و یا مشاغل کوچک می باشد.

این دستگاه قابلیت روغن گیری  کنجد سیاه دانه بادام زمینی و بادام تلخ و کلزا و دانه آفتابگردان و سایر دانه های روغنی را میباشد.

این دستگاه حرفه ای دارای ورودی ۵ کلو در ساعت میباشد و دارای موتور و گیربکس قدرتمند آدکا ساخت تایوان تحت لیسانس ژاپن است. این دستگاه بی صدا و قابلیت روغن گیری از دانه های یخت را نیز دارد و دارای ۲ ماردون میباشد.

این دستگاه روغن گیری پرس سرد به دلیل نوع ساختار گیربکس قابلیت روغن گیری ۲۴ ساعته می باشد و با توجه به قیمت پایین آن در مقایسه با سایر دستگاههای بازار انتخاب عالی و بدون پشیمانی برای شروع کار با حداقل سرمابه یوده .

روغن گیری فروشگاهی 550 پلاس

All rights reserved.OELTEK© 2024