۵ مدل از بهترین دستگاه بخور در بازار سال ۱۴۰۲

بهترین دستگاه بخور

 ۵ مدل از بهترین دستگاه  بخور در بازار سال ۱۴۰۲

یکی از دستگاه هایی که لزوم استفاده از آن در هر خانه‌ای احساس می شود دستگاه بخور است که برای سلامتی بسیار مفید و ضروری می باشد. در سال های اخیر استفاده از دستگاه بخور و رطوبت ساز بشدت پیشنهاد شده چرا که در زمستان با حفظ رطوبت می توان به سلامتی خود کمک کرد و همچنین موجب تسکین علائم سرماخوردگی نیز خواهد شد.

اگر میخواهید برای خرید دستگاه بخور سرد، بخور سرد و گرم یا رطوبت ساز اقدام کنید بهتر است قبل از هر پیشنهادی این دستگاه ها را بشناسید و از مزیت های آن ها آشنا باشید تا راحت تر انتخاب خودتان را انجام بدهید مثلاً دستگاه رطوبت ساز علاوه بر این که در زمستان به سلامتی کمک شایسته‌ی می کند بلکه به منظور برطرف کردن خشکی پوست و علائم آلرژی نیز مورد استفاده قرار می گیرد یا برای افرادی که در منزل خود کودک دارند استفاده از بخور سرد توصیه می شود چرا که از نظر ایمنی پیشنهاد بهتری می باشد.

هر کدام از دستگاه های بخور قابلیت‌هایی را در اختیار مصرف کننده قرار می دهند اما به صورت کلی تمامی این دستگاه ها در دو نمونه طراحی و تولید شده اند که می توان به دستگاه بخور گرم و دستگاه بخور سرد اشاره کرد. البته میتوانید به صورت جداگانه برای خرید هر کدام از دستگاه ها نیز اقدام کنید ولی در این میان دستگاه‌های نیز وجود دارد که علاوه بر ارائه بخور سرد بلکه بخور گرم را نیز داشته اند و به عنوان دستگاه بخور سرد و گرم شناخته می شوند. مشتریانی که تمایل دارند تا بخور سرد و گرم را در کنار هم داشته باشند می توانند برای خرید این دستگاه اقدام کنند.

بخور سرد

با بهترین دستگاه بخور بیشتر آشنا شوید….

افرادی که میخواهند بهترین دستگاه رطوبت ساز را انتخاب کنند باید به ویژگی هایی مثل خاموش شدن خودکار دستگاه هنگام تمام شدن آب، امکان ریختن مواد خوشبو کننده در دستگاه، دارا بودن پنجره دید به منظور بررسی میزان آب در دستگاه رطوبت ساز، چراغ هشدار دهنده برای پر کردن دوباره دستگاه، زاویه تنظیم شدنی میزان رطوبت، سرعت کار در درجات متفاوت، مخزن آب جدا شدنی، کلید تایمر و مجهز به چراغ شب، وجود فیلتر سختی آب و…. دقت نمایند تا بتوانند بهترین دستگاه را خریداری کنند.

این نکته را بخاطر بسپارید که برخی از دستگاه های رطوبت ساز پیشرفته امکان کنترل از راه دور را دارند و به همین جهت جز بهترین نمونه ها محسوب می گردند.

دستگاه رطوبت سازی را می توان مناسب و ایده آل تعریف کرد که دارای ویژگی های زیر باشد:

در اولین اقدام دستگاه باید از صدای بسیار کمی در حین کارکرد برخوردار باشد؛ در واقع خریداری دستگاه رطوبت برای این است که حس آرامش را در محیط خانه لحاظ کنند پس اگر سر و صدای زیادی داشته باشد قطعاً مزاحم استراحت و خواب شما خواهد بود و خیلی زود از خرید آن پشیمان می شوید؛ اما به صورت کلی صدا در دستگاههای بخور سرد به علت مجهز بودن به فن نسبت به بخور گرم بیشتر است ولی کلیه دستگاهای با برندهای شناخته شده در نمونه های دستگاه بخور سرد یا دستگاه بخور سرد و گرم و رطوبت ساز از صدای کمی برخوردارند و برای شما مشکلی ایجاد نخواهد کرد و به زبانی ساده تر صدا به قدری نیست که شما را اذیت کند. دستگاه های بخور سرد به دستگاه بخور سرد تبخیری و دستگاه بخور سرد اولتراسونیک تقسیم بندی می شود و در دستگاه تبخیری صدا نسبت به التراسونیک بیشتر می باشد.

برندهای متفاوتی وجود دارند که به عنوان بهترین دستگاه های بخور شناخته می شوند ولی از پرطرفدارترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دستگاه بخور امسیگ ساخت چین تحت لیسانس المان
  • دستگاه بخور هیوتک ساخت سوئد
  • دستگاه بخور زیکلاس ساخت المان

photo 2

باید کاربردها آسانی نیز داشته باشد و به راحتی امکان کار با آن برای مصرف کننده وجود داشته باشد. مثلاً اگر درب مخزن دستگاه در قسمت بالای آن تعبیه شده باشد به راحتی می توان دستگاه را پر کرد و کار نسبت به شرایطی که درب دستگاه در قسمتهای دیگر آن واقع شده باشد بسیار راحت تر خواهد بود.

پنج نمونه از بهترین دستگاههای بخور با کیفیت بالا و مشتری پسند شامل موارد زیر است:

در زمان خرید دستگاه باید به سایز آن توجه ویژه ای داشته باشید و متناسب با مساحت فضای که قصد دارید آن را به بهترین شکل ممکن رطوبت سازی کنید دقت نمایید و دستگاه رطوبت ساز تان را انتخاب کنید؛ هر چقدر که فضای شما بزرگتر باشد بهتر است از دستگاه هایی با مخزن بزرگتر استفاده کنید تا نیاز به پر شدن کمتری وجود داشته باشد.

در برخی از دستگاه های رطوبت ساز ویژگی وجود دارد که منجر به عدم وجود میکروب و پیشگیری از رشد باکتری ها خواهد شد چرا که در دستگاه های بخور باکتری ها، قارچ ها و حتی میکروب ها می توانند فضای بسیار ایده آلی را پیدا کنند و تکثیر شوند پس قابلیت ضد میکروبی در دستگاه می تواند از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد اما اگر دستگاهی را خریداری میکنید که از این قابلیت برخوردار نیست حتماً به تمیزی و مراقبت ویژه از دستگاه نیاز خواهد بود.

ایمنی دستگاه باید به خوبی لحاظ شود چرا که در کنار تامین رطوبت منزل باید ایمنی نیز فراهم شود؛ مثلا برخی از افراد برای تامین میزان رطوبت در منزل از یک قابلمه پر از آب در روی شعله های گاز استفاده می کنند البته این کار نیز برای تامین رطوبت در شرایط اضطراری می تواند پیشنهاد خوبی باشد ولی به دلیل نداشتن ایمنی باید با دقت فراوانی انجام گردد تا خطری افراد را تهدید نکند؛ ولی در دستگاه های رطوبت ساز و بخار به دلیل کلید تایمر و خاموش شدن اتوماتیک دستگاه در زمان خالی شدن آب ایمنی بالایی ایجاد می گردد.

در زمان خرید حتماً به خدمات پس از فروش و گارانتی دستگاه خود توجه کنید تا اگر پس از خرید مشکلی برای دستگاه به وجود آمد بتوانید برای برطرف کردن آن اقدام کنید معمولاً این مورد در دستگاههای که کیفیت بالایی دارند و به عنوان بهترین دستگاه بخور شناخته می‌شوند لحاظ شده است.

در برخی از دستگاه های رطوبت ساز امکان تنظیم رطوبت وجود دارد و کمک میکند تا شما بتوانید میزان رطوبت خانه را به صورت دقیق اندازه گیری کنید اما بهترین میزان رطوبت بین ۴۰ تا ۶۰ درصد خواهد بود.

معرفی اویل تک برای خرید دستگاه بخور

اگر به دنبال این هستید تا یکی از بی نظیرترین فروشگاه ها را به منظور خرید تجهیزات سلامتی و بهداشت انتخاب نمایید اویل تک بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

با خرید از اویل تک می‌توانید از هفت روز بازگشت کالا و ارسال سریع در کنار ضمانت بازگشت وجه بهره مند شوید؛ همچنین مشاوره رایگان موجب میشود تا شما بتوانید بهترین خرید را مطابق با نیازهای خود انتخاب نمایید. در این فروشگاه کافیست با انتخاب محصول مورد نظر خود و کلیک بر روی آن اطلاعات دقیقی از دستگاه را مشاهده نمایید و آن را به سبد خریدتان اضافه کنید و سپس جمع کل مبلغ خریدتان را مشاهده نمایید و پس از پرداخت منتظر ارسال آن به آدرس انتخاب شده تان باشید.

تمامی تلاش فروشگاه اویل تک بر آن است تا بتواند دستگاه های بسیار باکیفیت و با قیمت های منصفانه را در اختیار مشتریان عزیز قرار بدهد و علاوه بر آن امکان خرید حضوری را برای مشتریان در نظر می گیرد تا بتوانند در محل شرکت حضور پیدا کنند و دستگاه مورد نظر را از نزدیک بررسی و تست کند. با خرید از اویل تک جایی نگرانی برای شما باقی نمی ماند و خریدی راحت و مطمئن را تجربه خواهید کرد. همه چیز در فروشگاه دست در دست هم داده تا مشتری رضایت کافی از خرید خود بدست بیاورد.

نحوه ی نگهداری صحیح دستگاه بخور سرد و گرم

حتی اگر شما بهترین دستگاه بخور سرد و گرم یا رطوبت ساز را تهیه نمایید و آن را در محیط مورد نظر تان استفاده کنید ولی به شیوه ای صحیح دستگاه را نگهداری نکنید قطعاً پس از مدت زمانی دچار آسیب خواهد شد و عملکرد صحیح ندارد. پس توصیه می شود شرایط استفاده از دستگاه بخور را به دقت مطالعه کنید.

  • یکی از اصلی ترین نکات در دستگاه بخور سرد و گرم یا رطوبت ساز تعویض آب دستگاه بخور به صورت زود به زود می باشد. همانطور که اشاره نموده ایم اگر آب در دستگاه به صورت ساکن باشد محیط خوبی فراهم می گردد تا قارچ ها و باکتری ها یا میکروب ها در چنین فضایی رشد کنند و خیلی سریع منتشر شوند به همین جهت شما باید هر روز آب دستگاه خود را تعویض کنید یا در زمان که نیازی به استفاده از دستگاه ندارید به صورت کامل آب آن را خشک نمایید تا به پیشگیری از رشد قارچ‌ها و باکتری‌ها کمک کنید البته این موضوع زمانی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که دستگاه شما فقط بخور سرد است؛ حتماً طی دو ماه یکبار برای تعویض فیلترهای دستگاه خود اقدام کنید در چنین شرایطی بهترین عملکرد دستگاه را دریافت خواهید کرد.
  • به آبی که در درون دستگاه میریزید دقت کنید و بهتر است که از آب کانی زدایی یا آب جوشانده ای که آن را از صافی رد کرده اید استفاده نمایید؛ در هر شرایطی شما باید به صورت منظم تمیز کردن دستگاه تان را انجام بدهید حتی برای افرادی که از آب تصفیه در دستگاه بخور شان استفاده می کنند نیاز به تعویض آب به صورت روزانه خواهد بود.
  • استفاده از دستگاه بخور موجب حفظ سلامتی خواهد شد و در مکانهای مختلفی نظیر بیمارستان ها و منازل مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد و به همین جهت تمیزی دستگاه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و متاسفانه در صورت عدم رعایت این نکات دستگاه شما واجد شرایط رشد باکتری ها خواهد شد و قطعاً در این شرایط نه تنها به سلامتی کمک نمی کند بلکه ممکن است مضر باشد.
  • اگر سالیان طولانی از دستگاه بخور خود استفاده می کنید موادی در دستگاه بخور ته نشین می شوند دیگر قابلیت تمیز کردن آنها وجود ندارد و همین مواد می‌توانند قارچ ها و باکتری های بیشتری را ایجاد کند پس بهتر است دستگاه جدیدی را خریداری کنید ولی اگر به صورت منظم دستگاه شما تمیز شده باشد و پس از مدت زمان استفاده طولانی هیچگونه کثیفی و آلودگی در آن دیده نشوند به کار کرد آن ادامه بدهید.
  • به روش پاکسازی دستگاه خود توجه کنید و هیچ وقت از مواد شوینده شیمیایی استفاده نکنید چرا که دارای ترکیباتی هستند که به آسیب ریوی منجر می شوند و معمولاً از محلول هایی که بر پایه الکل و آب هستند در زمان خاموش بودن دستگاه میتوان استفاده کرد؛ زمانی که برای خرید دستگاه خود اقدام می کنید حتماً اگر حضوری مراجعه کرده اید از فروشنده اطلاعات کاملی را در خصوص دستگاه بخور دریافت نمایید ولی اگر به صورت آنلاین خریدتان را انجام می دهید مثل فروشگاه اویل تک مشاوره رایگان برای مشتری در نظر گرفته شده تا هرگونه پرسش در خصوص دستگاه های مختلف پاسخ داده شود.

پس به صورت کلی به خاطر داشته باشید که دستگاه بخور سرد و گرم ( دستگاه رطوبت ساز) کمک شایسته ای به سلامتی شما خواهد کرد و می توانید از خشکی هوا و مشکلات ناشی از آن با خرید این دستگاه ها به دور باشید و رطوبت هوا را با انتشار بخار آب افزایش بدهید و کمک فراوانی به سینوس ها و رفع خشکی پوست داشته باشید همچنین به منظور درمان آنفولانزا و سرماخوردگی نیز این دستگاه ها را خریداری نمایید.

فروشگاه اویل تک جزء یکی از معتبرترین و بهترین فروشگاه های است که شما می توانید به منظور خرید دستگاه های بخور و رطوبت ساز با بهترین و بالاترین کیفیت ها از آن استفاده کنید؛ رضایت مشتری به عنوان اصلی ترین و مهم ترین هدف این فروشگاه می باشد. خریدی امن و راحت را با اویل تک تجربه کنید.

All rights reserved.OELTEK© 2024