پرفروشترین آسیاب برقی صنعتی ۱۴۰۱ برای آسیاب کردن تمام مواد سخت

اسیاب عطاری

بهتری نوع آسیاب برقی صنعتی با توجه به نوع فعالیت برای بیشترین بازدهی:

 در بازار آسیاب ادویه جات عطاری و مواد سخت و مواد سخت دو نوع آسیاب گهواره ای و چکشی از پرفروشترین محصولات می باشند . فرق این دو نوع اسیاب در نحوه عملکرد و نوع تخلیه محصول می باشند. بهترین آسیاب گهواره ای برای بیشترین بازدهی از اهیمت بسیار زیادی برخوردار است.

 

 

انتخاب بهترین آسیاب عطاری گهواره ای برای آسیاب کردن تمام مواد سخت

آسیاب برقی صنعتی گهواره ای و انواع آن و تفاوت آسیاب گهواره ای ایران و خارجی:

برای پاسخ به این سوال بهتر است توضیح مختصری از عملکرد آسیاب گهواره ای ذکر شود.

۱- موتورهای این نوع آسیاب از نوع دی سی می باشند که توسط ذغال عمل میکنند . این نوع موتور این عملکرد را میدهد که تیغه در مدت زمان کمتر از ۱ ثانیه به سرعت نهایی برسد ! با توجه به این سرعت تمامی مواد با ضربه شدید خرد می شوند .  نتیجه  در کمتر از ۱ دقیقه بسته به نوع ادویه و یا ماده سخت تمام مواد کاملا آسیاب میشوند.

۲- در آسیاب ایرانی از ۱ یا نهایت ۲ تیغه استفاده میشود که به دلیل ساختار غلط امکان آسیاب یکدست به محصول نمیدهد . برای آسیاب یکدست میبایست آسیاب را همیشه هنگام خردایش تکان داد تا تمامی مواد با تیغه برخورد کنند. اما در آسیاب های وارداتی ۳ تیغه همزمان عملیات خردایش را انجام داده . همچنین بسته به نوع مدل و برند آسیاب نیازی به تکان دادن هنگام آسیاب نیست.

۳- آسیاب های تمام استیل گهواره ای وارداتی دارای بدنه بسیار محکم و با کیفیتی می باشند . نوع استیل بدنه که در هیچ نمونه داخلی پیدا نمی شود این امکان را میدهد که آسیاب بدون هیچ گونه خراش و آسیب تمام مواد سخت را کاملا خرد و پودر نماید.

۴- به دلیل عدم تکان دادن آسیاب هنگام خردایش در آسیاب های باکیفیت خارجی این آسیاب ها کمتر دچار مشکل بلبرینگ و بوش موتور نسبت به مدل ایرانی و یا مدل های کم کیفیت چینی می باشند.

آسیاب برقی صنعتی
آسیاب برقی صنعتی

آسیاب چکشی چیست و چه نوعی از آن مناسب فروشگاه ها می باشد:

این نوع آسیاب معمولا به صورت ورودی و خروجی بوده و دارای انبار ذخیره ادویه نمی باشند. این نوع آسیاب توانایی آسیاب مقدار کم برای آسیاب حضوری برای مشتری نیست.  تنها قابلیت کارکرد در مقیاس فله و حجم بالا امکان مصرف دارند.

حتما در انتخاب این نوع آسیاب دقت فرمایید که از دستگاههایی با چکش های بزرگتر و بدنه با کیفیت و توری با آلیاژ ضخیم و مناسب استفاده شود .  در صورت آسیاب حجم زیاد مواد سخت توری فیلتر و چکشها شکسته نشوند.

آسیاب گهواره در سایز های مختلف برای ادویه مقدار کم در حضور مشتری:

آسیاب های گهواره ای عمدتا در سایزهای ۱۰۰ گرم تا ۳ کیلو در بازار موجود می باشند که توجه به این نکته الزامی است که تنها سایز بالای نیم کیلو به صورت گهواره ای کار میکنند. و سایزهای کوچکتر  بیشتر خانگی بوده و دارای عملکرد گهواره ای نمی باشند. برای مشاهده چارت سایزی آسیاب های گهواره ای بست و سایز و حجم مخزن های آن کلیک کنید. مشاهده این چارت این امکان را به شما میدهد مه بهترین آسیاب گهواره ای و یا خانگی را برای نوع فعالیت خود انتاخب نمایید.

انتخاب بهترین آسیاب عطاری گهواره ای برای آسیاب کردن تمام مواد سخت                                            انتخاب بهترین آسیاب عطاری گهواره ای برای آسیاب کردن تمام مواد سخت                                   انتخاب بهترین آسیاب عطاری گهواره ای برای آسیاب کردن تمام مواد سخت

All rights reserved.OELTEK© 2024